اگه از یاد تورفتم......
تاريخ : 29 / 11 / 1391برچسب:, | 18:30 | نويسنده : marjan heydari
اگه از یاد تو رفتم اگه رفتی تو زدستم









اگه یاد دیگرونی ... من هنوز عاشقت هستم

 

با وجود اینکه گفتی دیگه قهری تا قیامت

 

با تموم سادگی هام گفتم اما به سلامت

 

شاید این خوابه که دیدم هر چه حرف از تو شنیدم

 

قلب ناباور من گفت من به عشقم....نرسیدم!

 

پیش از این نگفته بودی غیر من کسی رو داری توی گریه توی شادی

 

سر رو شونه هاش بذاری تو رو می بخشم و هرگز دیگه یادت نمی افتم

 

برو زیبای عزیزم ... تو گرونی ... من چه مفتم


نظرات شما عزیزان:

SIMA
ساعت20:25---29 بهمن 1391
عالی بود . خیلی دوست داشتم.ممممممممنون....

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: